Bane Nor beklagar lang ventetid etter heisstans

I denne heisen blei Besmella Jaghobi sittande fast tysdag morgon. Foto: Kristine M. Stensland

Besmella Jaghobi hadde nokon kalde timar i heisen på Vigrestad stasjon på tysdag.

Jærbladet
Jærbladet AS

Publisert:

– Eg sat fast i heisen frå klokka halv åtte til klokka ti, seier Besmella Jaghobi, som bur på Vigrestad.

Han går på skule på Nærbø, og tek toget frå heimstaden. Grunna smerter i det eine beinet, er han avhengig av ein elektrisk rullestol for å ta seg fram. Sidan han ikkje kan gå i trapper, må han bruka heisen for å koma seg opp på togperrongen. På tysdag gjekk ikkje dette som det skulle.

– Heisen stoppa, og eg fekk ikkje opna døra. Eg ringde alarmen.

Redd og kald

Resol Baiazidi, som er læraren til Jaghobi, kom for å hjelpa eleven med å koma seg til skulen. Men heller ikkje han kunne ikkje gjera anna enn å ringa nummeret på heisen.

– Fyrste gong sende dei ein som ikkje klarte å opna døra. Derfor tok det lang tid, seier Baiazidi.

– Eg var veldig redd, seier Jaghobi.

Då Jaghobi endeleg kom seg ut, var han blitt svært kald.

– Når eg er kald, gjer beinet meir vondt. Eg kan ikkje gå på skulen i dag, seier han.

Etter opplevinga drog han heim for å få varmen i seg.

Besmella Jaghobi er avhengig av dette framkomstmiddelet. Foto: Kristine M. Stensland

– Ikkje akseptabelt

– Me fekk varsel klokka 07.50, og han blei hjelpt ut 08.45. Det er for lang utrykkingstid. Me beklagar. Dette er ikkje akseptabelt, seier Kristin Paus, kommunikasjonsdirektør i Bane Nor Eiendom.

Ho fortel at det normalt ikkje skal ta meir enn ein halvtime før ein får hjelp.

– Dei som gjer utrykkinga for oss, driv mellom anna også med bilberging. Så det kan ha vore mykje som skjedde på ein gong, seier Paus som ikkje er kjenner årsaka til at det tok så lang tid som det gjorde.

Ho kjenner ikkje til at det fyrst kom nokon som ikkje fekk opna døra. Ho meiner at dette kan ha vore ein annan reisande.

– Ifølgje samarbeidspartnaren vår som hjelpte mannen ut, var han den fyrste som kom til staden.

Paus har fått opplyst at det kom ny beskjed om problem klokka halv ti.

– Denne gongen tok det kring 30 minutt før mannen blei hjelpt ut.

Sjeldan problem

Ifølgje Paus er heisen klar for bruk igjen. Ho presiserer at dette eigentleg ikkje er ein heis, men ei løfteplattform.

– Ein må halda knappen inne for at dei skal bevega seg. Plattformene våre på Jærbanen begynner å bli nokon år. Men me har ikkje hatt noko særleg problem med den på Vigrestad.

Personvern og datalagring

Lagring og logging av data

Ved å besøke dette nettstedet lagres noen tekniske data om din internettforbindelse og nettleser. Disse data kan kategoriseres som følger:

Informasjonskapsler

Dette nettstedet bruker cookies/"informasjonskapsler" for å forbedre funksjonalitet og brukeropplevelse.

Vis mer

Teknisk info

Når du besøker et nettsted vil webserveren logge noe teknisk info som din IP-adresse, hvilken nettleser du bruker og tidspunktet for hver gang du forespør data fra serveren, altså når du klikker på en intern lenke og laster en ny nettside eller tilhørende data som skrifttyper, bilder, ulike script som kreves for at nettsiden skal fungere.

Disse dataene spares bare en viss tidsperiode for å kunne utføre feilsøking og feilretting i systemene, og deles aldri med avisens ansatte eller tredjepart.

Brukerinformasjon

Vi lagrer noe informasjon om deg som bruker. På dette nettstedet lagres ingen sensitiv informasjon, men enkel kontaktinformasjon som du gir fra deg når du oppretter en brukeronto eller kjøper tjenester i nettavisen vil lagres i våre databaser. Dette er nødvendig for å kunne levere tjenestene til deg. Disse dataene slettes når du sletter din brukerkonto.

Hvem lagrer vi data om?

Vanlige besøkende/lesere:

Hvis du besøker dette nettstedet uten å ha registrert en brukerkonto eller abonnement, lagres følgende data om deg:

Vis mer

Innloggede brukere og abonnenter:

Hvis du velger å opprette en brukerkonto og/eller abonnement på nettavisen, vil også følgende informasjon lagres om deg:

Vis mer

NB: Etter at data er slettet vil de likevel kunne spares i inntil 180 dager i backuper. Backuper lagres med høy sikkerhet og begrenset tilgang, og er nødvendig for å kunne drive feilsøking og ivareta brukerenes og datasystemenet sikkerhet.

Tredjepartsaktører

Her finner du informasjon om våre samarbeidspartnere:

Vis mer

Dine rettigheter:

Som bruker av dette nettstedet kan du kontakte avisen for å få dine data utlevert og/eller slettet.

Har du en brukerkonto/abonnement, kan du logge inn i din brukerprofil og laste ned dine lagrede data, samt slette din brukerkonto og tilhørende data når som helst.

Vis mer


Hvis du trykker AVVIS vil ingen informasjonskapsler lagres i din nettleser og ingen data om deg logges i våre databaser. Det betyr også at vi ikke kan vite om du har godkjent eller ikke, slik at du vil se denne advarselen på hver side du besøker. Teknisk informasjon (webserverlogger) vil likevel lagre din IP-adresse og nettleserinformasjon, men dise slettes fortløpende som beskrevet ovenfor.

Vi tar ditt personvern på alvor

Ved å besøke dette nettstedet vil noen data bli lagret. Dette er informasjon som er nødvendig for å kunne tilby tjenesten til deg.

Vi lagrer så lite data vi kan, så kort tid som mulig.

Noe gikk galt! Vennligst forsøk på nytt.

Mer informasjon

Siden lastes nå på nytt...