Flyttar bussen nærare toget

I dag har bussen si eiga rundkjøring i enden av Stasjonsvegen, og folk må gå langs linja for å koma til perrongen. No skal bussen få ei eiga sløyfe heilt inntil stasjonen, medan dagens buss-stopp skal verta til parkeringsplass. Foto: Åge Bjørnevik

Klepp stasjon skal byggjast om for å gje betre forhold for syklande og bussreisande. Dei som kjem med bil, får litt lenger å gå.

Jærbladet
Jærbladet AS

Publisert:

Klepp-rådmannen vil gjera ei klår prioritering av dei som kjem med sykkel og buss til jernbanestasjonen. Derfor føreslår ho no å:

• Flytta buss-stoppet nærmare perrongen og etablera ei eiga fil for tilkomst for bussen.

• Etablera eit punkt for elektriske bysyklar ved stasjonen.

• Etablera låsbare, app-styrte boksar for private syklar.

• Betra tilgangen for gåande og syklande fram til perrongen.

– Me vil oppretthalda dagens tal på parkeringsplassar for bil, men flyttar parkeringa til der bussane stoppar i dag, opplyser plan- og forvaltningssjef Målfrid Hannisdal Teigen i Klepp kommune, som reknar med at det «nye» stasjonsområdet i alle fall kan vera på plass neste haust.

På sikt tenkjer Klepp kommune også å setja opp ein «gjer det sjølv»-sykkelverkstad ved stasjonen.

2,4 millionar statlege kroner

Per i dag må dei som kjem til Klepp stasjon med buss, gå over parkeringsplassen og langs stasjonsbygningen for å koma seg ut på perrongen der toga stoppar. Spaserturen på 200 meter tek rundt to minutt. Det er for mykje, meiner Klepp-rådmannen.

Med den nye buss-sløyfa inn på dagens parkeringsplass, vil dei bussreisande bruka rundt 45 sekund på å koma seg dei 75 metrane frå bussen til toget, ifølgje sakspapira til formannskapet, som fattar endeleg vedtak i saka måndag.

Rådmannen viser mellom anna til at Klepp kommune bidreg med 500.000 kroner årleg til det styrkte buss-tilbodet mellom Verdalen, Kleppe og Klepp stasjon, som vart sett i drift frå 15. oktober.

Før sommaren fekk Klepp kommune 2,4 millionar kroner i statlege Klimasats-midlar til prosjektet på Klepp stasjon. Rådmannen ber no formannskapet om å løyva ein tilsvarande sum med kommunale pengar for å få spleiselaget i mål. Pengane skal takast av oppsparte midlar til klimatiltak, som er sette av gjennom fleire år for å følgja opp kommunen sin klimaplan.

Også kommunen sin eigendel til bysyklar bør takast av denne potten, meiner rådmannen, som også vil sjå på om det er mogeleg å få med private aktørar på ei spleiselag. I så fall vil kommunen sine kostnadar verta reduserte tilsvarande.

Elektriske bysyklar

Bysyklane er eit regionalt Kolumbus-prosjekt, som er lyst ut på anbod. Nøyaktig når syklane kjem, er førebels uklårt. Ifølgje sakspapira til formannskapet skal Klepp få 16 elektriske bysyklar og 32 ladepunkt på Klepp stasjon, Klepp sentrum og i Orstad-området. Å kunna bruka bysyklar til og frå dei to jernbanestasjonane i kommunen er eit viktig mål.

– Bysyklane vil inngå i eit regionalt nettverk av slike syklar og kan sjølvsagt brukast på tvers av kommunegrensene, heiter det i sakspapira.

Rådmannen ber politikarane vedta å gå inn med Klepp sin del av kostnaden: 495.000 kroner.

Sjølv om det kan sjå slik ut på ein av skissene som er lagt fram for politikarane, skal ikkje dagens stasjonsbygningar fjernast, opplyser plan- og forvaltningssjefen overfor Jærbladet.

Her er Klepp kommune si skisse over den nye buss-sløyfa inn til Klepp stasjon. Foto: Klepp kommune

Personvern og datalagring

Lagring og logging av data

Ved å besøke dette nettstedet lagres noen tekniske data om din internettforbindelse og nettleser. Disse data kan kategoriseres som følger:

Informasjonskapsler

Dette nettstedet bruker cookies/"informasjonskapsler" for å forbedre funksjonalitet og brukeropplevelse.

Vis mer

Teknisk info

Når du besøker et nettsted vil webserveren logge noe teknisk info som din IP-adresse, hvilken nettleser du bruker og tidspunktet for hver gang du forespør data fra serveren, altså når du klikker på en intern lenke og laster en ny nettside eller tilhørende data som skrifttyper, bilder, ulike script som kreves for at nettsiden skal fungere.

Disse dataene spares bare en viss tidsperiode for å kunne utføre feilsøking og feilretting i systemene, og deles aldri med avisens ansatte eller tredjepart.

Brukerinformasjon

Vi lagrer noe informasjon om deg som bruker. På dette nettstedet lagres ingen sensitiv informasjon, men enkel kontaktinformasjon som du gir fra deg når du oppretter en brukeronto eller kjøper tjenester i nettavisen vil lagres i våre databaser. Dette er nødvendig for å kunne levere tjenestene til deg. Disse dataene slettes når du sletter din brukerkonto.

Hvem lagrer vi data om?

Vanlige besøkende/lesere:

Hvis du besøker dette nettstedet uten å ha registrert en brukerkonto eller abonnement, lagres følgende data om deg:

Vis mer

Innloggede brukere og abonnenter:

Hvis du velger å opprette en brukerkonto og/eller abonnement på nettavisen, vil også følgende informasjon lagres om deg:

Vis mer

NB: Etter at data er slettet vil de likevel kunne spares i inntil 180 dager i backuper. Backuper lagres med høy sikkerhet og begrenset tilgang, og er nødvendig for å kunne drive feilsøking og ivareta brukerenes og datasystemenet sikkerhet.

Tredjepartsaktører

Her finner du informasjon om våre samarbeidspartnere:

Vis mer

Dine rettigheter:

Som bruker av dette nettstedet kan du kontakte avisen for å få dine data utlevert og/eller slettet.

Har du en brukerkonto/abonnement, kan du logge inn i din brukerprofil og laste ned dine lagrede data, samt slette din brukerkonto og tilhørende data når som helst.

Vis mer


Hvis du trykker AVVIS vil ingen informasjonskapsler lagres i din nettleser og ingen data om deg logges i våre databaser. Det betyr også at vi ikke kan vite om du har godkjent eller ikke, slik at du vil se denne advarselen på hver side du besøker. Teknisk informasjon (webserverlogger) vil likevel lagre din IP-adresse og nettleserinformasjon, men dise slettes fortløpende som beskrevet ovenfor.

Vi tar ditt personvern på alvor

Ved å besøke dette nettstedet vil noen data bli lagret. Dette er informasjon som er nødvendig for å kunne tilby tjenesten til deg.

Vi lagrer så lite data vi kan, så kort tid som mulig.

Noe gikk galt! Vennligst forsøk på nytt.

Mer informasjon

Siden lastes nå på nytt...